Festa 40è aniversari

El passat dia 20 de juny vam tancar els actes de commemoració del 40è aniversari del nostre centre. Ho vam fer amb una gran festa que va estar oberta a tota la comunitat educativa actual i a tothom que en algun moment ha estat vinculat a l’institut, tant professorat com alumnat com famílies i personal PAS. En aquesta celebració hem pogut gaudir de diverses exposicions que han fet les diferents famílies professionals, alguns departaments de l’ESO i el batxillerat, així com la comissió del 40è aniversari.

Durant l’arribada els convidats van ser rebuts per un grup d’alumnes de batxillerat i cicles formatius i tots plegats vam poder escoltar en directe un programa de Ràdio Agustí Serra a càrrec de Lola Borrull i l’Hugo Romero, alumnes de 1r de batxillerat. A més vam tenir música en directe a càrrec de Taraska, diversos parlaments molt emotius a càrrec del nostre director, Lope López, el nostre exdirector Manuel Robles, la nostra professora Nora Almada i l’exalumna Victoria Oliveira. La jornada es va viure amb molta alegria amenitzada amb música a càrrec de Gaietà Pareja i l’alumne de 1r de batxillerat Caribe Barunda. També en companyia dels diables de Sant Pere Nord que ens van delectar amb una gran batucada i uns correfocs que va servir per fer la cloenda d’aquest darrer acte.

ENLLAÇ A L’ARTICLE: Acte d’inici 40è aniversari anys de l’Agustí Serra

Encesa final!