Acte d’inici 40è aniversari anys de l’Agustí Serra

Article 10/11/2022

El passat divendres, 4 de novembre, l’institut va dur a terme durant tot el dia un acte per tal de celebrar els 40 anys de la seva inauguració, l’any 1982. Una efemèride molt esperada!

Per obrir l’acte, al matí, van fer-se diversos parlaments institucionals a la pista de bàsquet. Per ordre, van dir unes paraules el nostre director, Lope López; l’antic director i professor del centre, ara regidor d’educació, Manuel Robles; la cap d’inspecció, Marta Sellas; i l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés.

Un cop acabats els parlaments, va realitzar-se a la pista de futbol una performance preparada amb molta cura pel Departament de Matemàtiques durant tota la setmana: l’alumnat de 1r a 4t d’ESO va fer, amb el cos i diferents colors a la samarreta i cartolines, una gran figura que representava el motiu que ens reunia: «40 AS». Des de dalt, un dron va registrar les imatges. Va quedar magnífica!

Després, va ser el torn de moure el cos al ritme de la música i l’energia del Cicle Formatiu de Grau Superior de Condicionament Físic, que va organitzar una classe magistral de Zumba perfectament dirigida. Ni els més tímids van poder evitar sumar-s’hi, un cop va començar!

Mentrestant, s’estava cuinant al pati de les palmeres una paella que ho omplia tot d’una flaire deliciosa. Acabades les activitats, docents de Cicles Formatius, de l’ESO i de Batxillerat, així com altres persones treballadores del centre, vam reunir-nos sota els pins per dinar. Gràcies a aquesta ocasió, vam poder trobar-nos i xerrar tranquil·lament durant una estona, sense les presses de cada dia. Vam poder veure, fins i tot, antics companys jubilats o destinats ara a altres centres, a qui hem trobat a faltar.

Devorat el dinar -no va quedar ni una engruna- i fets els cafès a la cantina, encara quedava festa! I és que a l’alumnat generosíssim del Cicle Formatiu de Grau Superior de Condicionament Físic li quedaven forces per muntar al gimnàs una altra classe magistral per als seus companys de tarda que, després, també van poder disputar un torneig de futbol i un altre de tenis taula.

En resum, un dia rodó, d’ambient animat i festiu, que va permetre que totes les persones presents reflexionéssim sobre la importància que el centre i allò que s’hi ha fet i hi fem tenen per a les nostres vides i per a la ciutat de Sabadell. Un dia que, segur, recordarem en el futur, i que en realitat només és el tret de sortida de molts altres actes que anirem coordinant durant el curs en motiu d’aquests 40 anys de vida de l’Agustí Serra.

Així doncs, fins ben aviat!

Vegeu un petit vídeo: