Felicitació alumnes PAU

Teresa Farré (tutota 2nB Batxillerat)

Us agraïm l’actitud responsable i l’esforç realitzat per adaptar-vos a totes les mesures de prevenció i de control com la mascareta, les pauses molt més llargues entre exàmens amb  vosaltres concentrats a l’exterior de la facultat (bar i biblioteca tancats!) per esmorzar i/o dinar o per repassar abans de l’examen següent. I esperem felicitar-vos pels bons resultats, que de ben segur obtindreu, fruit del vostre esforç i del vostre treball.

Moltíssima sort d’ara endavant a tots i a totes, però recordeu que la sort depèn de vosaltres mateixos. Sobretot no deixeu d’ésser unes bones persones i continueu lluitant per assolir el vostre èxit personal.

Ens agradaria acomiadar-nos de vosaltres amb aquests versos de Miquel Martí i Pol:

Cridem qui som i que tothom ho escolti.
I en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora!,
que tot està per fer i tot és possible.

PAU 2020 Agustí Serra Campus Sabadell UAB PAU 2020 Agustí Serra Campus Sabadell UAB PAU 2020 Agustí Serra Campus Sabadell UAB PAU 2020 Agustí Serra Campus Sabadell UAB