Decés de l’ex-alumne Ramiro Tossone

Decés del Ramiro Tossone, ex-alumne de l’Agustí Serra

El passat dijous 13 d’agost ens va deixar als 19 anys d’edat el Ramiro Tossone, qui va ser estudiant del nostre institut en el període 2017-19 Portava quatre dies a la UCI després d’haver-se desmaiat durant un entrenament. Procedia de Màlaga i va venir a Sabadell per compaginar els estudis de batxillerat amb la seva formació i progressió com a nedador. Tancat aquest període va tornar a Málaga, on continuava sent una promesa de la natació andalusa. Ens va deixar la imatge d’una persona alegre i vital. El nostre condòl a la seva família i amistats.

Descansi en pau