Gaudim d’aules totalment renovades al CFGM elèctric i al CFGS de robòtica

Els alumnes del Cicle formatiu de Grau Mig (CFGM) elèctric i del Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de robòtica ja s’estan beneficiant d’unes aules totalment renovades. La renovació de les aules va començar a l’estiu i durant aquest curs s’han acabat de fer els últims detalls per tenir dues aules totalment renovades.

Gràcies a la col·laboració del professorat del departament elèctric s’han dissenyat unes aules òptimes perquè els alumnes puguin treballar de forma més pràctica i amb més espai. Els alumnes tenen a la seva disposició un ordinador (amb connexió Ethernet) amb totes les aplicacions industrials necessàries que faran servir. El professorat disposa d’una pissarra digital per les seves explicacions. Per últim s’ha organitzat l’aula per poder fer les pràctiques de màquines elèctriques i domòtica de forma mas eficaç.