Actuem contra l’assetjament!

Durant el 1r trimestre, els alumnes dels grups D i E de 1r ESO han treballat en el projecte Què fem quan no fem res? Actuem!

Han dut a terme diferents activitats relacionades amb l’aprenentatge del llenguatge audiovisual, entre les quals, «l’efecte Kuleshov» i «El meu primer curt» són algunes de les que més els ha agradat. Després de conèixer quins són els orígens del cinema, quines eren les tècniques cinematogràfiques que els cineastes de l’època feien servir i descobrir la importància del muntatge en la tècnica audiovisual tal com ho va fer el seu inventor Kuleshov, l’alumnat s’ha posat mans a l’obra per produir els seus muntatges i els petits curtmetratges de cinema mut fent servir les principals tècniques apreses.

L’objectiu d’aquestes activitats prèvies és aprendre i millorar de cara a la producció del producte final, un curtmetratge per prevenir l’assetjament escolar a l’institut.

Aquí teniu un recull de les seves produccions.

1r D ESO

1r E ESO