Guanyador del concurs de punt de llibre de Sant Jordi CFGM de Preimpressió digital

El guanyador del concurs del punt de llibre Sant Jordi 2022, ha estat el Sergio Martínez Vinagre amb el punt 26.

Dins de les activitats per la celebració de Sant Jordi, l’alumnat de 1r de Grau mitjà de Preimpressió digital ha organitzat la II Edició Concurs del Punt de llibre amb l’objectiu d’escollir el nou punt de llibre del Sant Jordi d’enguany entre tota la comunitat educativa de l’institut.

Us animem a votar!

Podeu fer-ho de forma presencial fins al divendres 29 d’abril a la sala de professors, on disposeu d’urnes i de les butlletes pertinents.

També podeu votar de forma telemàtica fins al diumenge dia 1 de maig. Per fer-ho, disposeu de dues opcions:

• Escanegeu aquest codi QR:
PUNTS DE LLIBRE