Teatre, ritme i expressió amb 3r de l’ESO

El passat 24 de març l’alumnat de 3r d’ESO de les optatives de Teatre i Ritme i Expressió, van estar a l’Estruch al Taller: Això és Ritme amb la Cia Tres Tristos Tios.

L’alumnat prèviament va veure la pel·lícula Monsieur Chocolat (2016), dirigida per Roschdy Zem i protagonitzada per James Thiérre i Omar Sy, relacionada amb el treball del taller.

Felicitar a tot l’alumnat que va participar en aquesta activitat ubicada dins de l’àmbit de l’Educació Física i la dimensió d’expressió i comunicació corporal.

I a la vegada agrair a l’Estruch, Fàbrica de creació de les Arts en Viu, la Salut Tarruell i la Mònica López per pensar amb nosaltres.

Vegeu el vídeo:

Autor: Jaume Campillo