Colònies a Les Mines d’Osor del GMN i lleure

Durant els dies 10, 11 i 12 de maig, els dos cursos de GMN (Guia en el medi natural i de temps de lleure) vam dur a terme la sortida final de curs, del MP Activitats en el lleure.

L’alumnat va treballar prèviament a classe la preparació de totes les activitats, havent d’organitzar-se en grups per tal de dur a terme un treball cooperatiu. Van fer recerca de l’entorn, i van dissenyar totes les activitats, així com la preparació del material necessari.

Vam poder gaudir d’activitats com ara, esports, danses, jocs populars, jocs alternatius, vetllades nocturnes, scape room de terror. El tercer dia, per acabar, el professorat va organitzar el 1r Raid d’Aventura GMN de l’Agustí Serra, que constava de diverses proves en un circuit d’orientació amb fites, havent de realitzar-les el millor possible en el menor temps possible. L’equip guanyador va trigar un temps rècord d’1 h i 15 minuts, espectacular!

L’entorn va ser immillorable per la pràctica d’activitats de lleure, i l’autogestió de l’alumnat en les activitats ens va permetre fer un pas de maduració molt important, de cara a afrontar el 2n curs amb les millors perspectives possibles.

Això no ha acabat, tan sols ens prenem un respir, que el 2n curs el tenim a tocar.

Ànims i seguim!

Equip de professors GMN i lleure

Vegeu vídeo i fotos: