Col·laboració entre el CFGS d’Ensenyament i animació socioesportiva i l’Institut Escola Industrial

El CFGS EAS ha col·laborat amb l’Institut Escola Industrial de Sabadell. Concretament es van organitzar activitats, jocs, tallers i propostes culturals per a l’alumnat de l’ESO que duia a terme el crèdit de síntesi.

Van participar més de 220 alumnes i professorat. Les jornades es van realitzar del dia 22 al 26 de març i van ser un èxit. L’alumnat de cicles també va col·laborar als tribunals d’avaluació d’aquest crèdit de síntesi.

L’Institut Escola Industrial va agrair la tasca duta a terme i des dels cicles també volem mostrar el nostre agraïment per la implicació i bon comportament de l’alumnat i l’actitud professional de l’equip docent.