Ciutat i Escola de danses Urbanes. Guia Medi Natural i Lleure.

El passat dijous 13 de gener, el grup d’alumnes del CFGM de Guia en el medi natural i de temps de lleure va participar en el taller de danses urbanes dins el programa Ciutat i Escola amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.

En aquesta ocasió el taller que hem dut a terme amb la companyia Brodas Bros duia per títol “Les danses urbanes”. Aquest taller s’engloba dins el Mòdul Professional 7 que s’anomena Tècniques de temps de lleure. I dins de la Unitat Formativa 1 anomenada Activitats d’educació en el lleure, hi trobem:

• Resultat d’aprenentatge 3: “Desenvolupa activitats recreatives i de temps de lleure aplicant tècniques i recursos d’animació i expressió”

Els continguts curriculars que hem treballat, en aquest taller i d’altres sessions dutes a terme anteriorment, són:

3.1 Animació i tècniques d’expressió.

3.2 Creativitat, significat i recursos.

3.3 Aplicació de tècniques per al desenvolupament de l’expressió oral, plàstica, motriu i musical.

3.4 Realització d’activitats per al desenvolupament de l’expressió.

A banda de l’aprenentatge a través de l’experiència realitzada, hem gaudit d’allò més i ens hem motivat de manera positiva, envers la realització d’activitats d’expressió, les quals, sovint ens costen fer, senzillament pel fet de no practicar-les. Però ens hem adonat que un cop ens hi posem, som imparables.

Gràcies per seguir-nos! Seguirem informant.