Festa Comiat Projecte Mentories

Autor: Carolina Garcia Ruz

El passat 17 de juny es va celebrar la Festa de Comiat del Projecte Mentories 2020-2021.

A l’acte van assistir el regidor d’Acció Social, Eloi Cortés, el regidor d’Educació, Manuel Robles, Caps i representants d’Acció Social, Coordinadora i tècniques de Servei Comunitari, part de l’equip de direcció i TIS de l’Institut Agustí Serra i Fontanet i tots els mentors/es i mentorats/des que participen en el projecte.

Va ser un acte festiu on es va agrair la participació de tots els membres que donen vida i que són l’essència de la mentoria. A tots els nois i noies que, de manera voluntària, es van sumar a un projecte d’acompanyament social i d’intercanvi d’experiències, on es creen nous vincles de suport i adhesió entre mentors/es i mentorats/des i on tothom té l’oportunitat d’aprendre els uns dels altres.

Enguany han format part de la mentoria un total d’onze alumnes del nostre centre que valoren de manera positiva la participació i que molts d’ells no dubten en repetir l’experiència el curs vinent.

Recordem que d’entre els participants vam poder comptar amb l’Iván Villalón, alumne que ens va deixar el passat 3 de juny. Va ser una oportunitat per poder-nos acomiadar d’ell en un acte emotiu on es van llegir escrits dels seus companys i companyes de mentoria i que, a petició dels voluntaris/es, es va plantar una olivera al pati de l’institut i es van escriure dedicatòries en un skate (el hobbie preferit de l’Iván) per tal de recordar al nostre alumne i company.

Des de l’institut volem donar les gràcies a tots els participants, especialment al David, mentor, referent, persona de suport i amic de l’Iván.