Descobrim l’arqueologia!

El passat 21 de juny l’alumnat de 1r d’ESO va visitar el Campus Arqueològic situat a Palau-Solità i Plegamans.

El Campus Arqueològic permet gaudir d’una proposta educativa on és possible desenvolupar la investigació, la descoberta i el treball en equip. També promou el coneixement de l’antic Egipte a través de l’arqueologia. Els alumnes i les alumnes han gaudit d’una jornada intensa en la qual han visitat una tomba egípcia, han desenvolupat el rol d’arqueòlegs i arqueòlogues i han practicat el procés de la momificació.

Els alumnes han pres nota de totes les troballes i evidències en un dossier sobre l’Antic Egipte. Les activitats han servit per adquirir i compartir coneixements sobre la cultura egípcia i també els ha ajudat a entendre el tema de la mort en aquesta civilització.