“El gust per la lectura” a la biblioteca

Des de l’Equip Directiu s’ha proposat donar un impuls per apropar-se als llibres i llegir, a partir del lema “El gust per la lectura“. Aquesta proposta ja queda reflectida en les visites de l’alumnat a la biblioteca que s’ha incrementat en aquests dos mesos de classe de manera molt significativa. Llibres de tots tipus han sigut escollits lliurement des del desig o la curiositat.

Des del Departament de Llengües ens sembla una decisió molt important, ja que la lectura és un eix conductor en totes les disciplines; però aquesta mitja hora dues vegades a la setmana i en silenci, a l’aula i a la matèria que sigui, a més de vocabulari i comprensió lectora significa un hàbit evident i una connexió amb la creativitat, la realitat i la vida. Donem tot el nostre suport a aquesta iniciativa, bonica i necessària.

Animeu-vos a fer-la entre tots i totes!