Arts Gràfiques celebra el 40 aniversari de l’institut

Aquest curs 2022-23, se celebra el 40 aniversari de l’institut Agustí Serra i Fontanet. Entre les diferents activitats que estan previstes realitzar al llarg del curs, el passat divendres dia 4 de novembre, es va celebrar un dia d’activitats festives al centre. Un dia molt especial, compartit per la comunitat educativa d’alumnes i de docents.

Els alumnes del departament d’Arts Gràfiques en torn de tarda van organitzar una divertida jornada de jocs de taula oberta a tots els alumnes del centre. Tot i que al llarg de la tarda es va jugar a diferents jocs, l’estrella indiscutible va ser les “macro-partides” del joc de cartes UNO.

En definitiva, una tarda molt entretinguda d’integració i cohesió, on alumnes de 1r i de 2n curs del CFGM de Preimpressió digital van jugar plegats, obrint-se a conèixer companys més enllà del grup classe. També van estar presents els alumnes de 2n curs del CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia, i fins i tot alumnes d’altres departaments del centre.

Al final es va fer un pica-pica per recuperar forces i així va concloure aquesta engrescadora jornada que ha servit per reforçar lligams i amistats entre els alumnes del departament i de tot el centre.