DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

El dia 8 de març és el Dia Internacional de les Dones 2023 i es fan diverses activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat d’un món digital inclusiu. Per diferents espais del centre s’han posat imatges i gràfics per ensenyar diferències entre homes i dones que no haurien d’existir com per exemple les salarials. En l’àmbit digital s’ha fet un test de visió de color per demostrar que les dones veuen millor els colors que els homes. En algunes classes s’han demostrat que hi ha diferències estadísticament significatives (t de Student, p<0.05) i en altres classes aquestes diferències no han sigut significatives encara que sempre la puntuació mitjana de visió de color ha sigut superior en dones. Pot provar el test de color de Farnsworth Munsell aquí tenint en compte que només és un projecte escolar i no es pot emprar com un diagnòstic mèdic. També hem dissenyat un passaparaula online sobre el 8M amb conceptes relacionats amb el feminisme.