Intercanvi amb Suècia

L’Acreditació Erasmus que vàrem aconseguir el curs passat és una nova forma d’accedir a les activitats de mobilitat i aporta uns beneficis importants perquè en realitat és com un carnet de soci per dur a terme projectes de mobilitat i finançar les activitats durant els 5 anys de programa.
La Comissió Erasmus de l’Institut Pompeu Fabra de Martorell estem compromesos amb aquest repte i treballem dia a dia perquè la nostra comunitat educativa creixi cap a l’obertura de nous horitzons.
Estem contents de presentar-vos la nostra primera mobilitat amb l’Institut Ljungarumsskolan School a Jönköping, Suècia. Utilitzant com a fil conductor l’entorn sostenible es treballen diferents objectius recollits en el Plan Erasmus 2023-2027 tals com la sostenibilitat, la inclusió i les competències lingüístiques.
Activitats:
● visita a Montserrat
● visita a Barcelona i la Sagrada Família
● taller de jardí vertical amb materials reciclats
● visita a jardí botànic Blanes i Camí de Ronda
● taller de ceràmica al museu de l’Enrajolada de Martorell