ERASMUS

Alumnes del Pompeu van participar en el Projecte Erasmus+ a Grècia. En els projectes Erasmus+ es realitzen una sèrie de trobades internacionals a nivell europeu amb països com Grècia, Turquia o Itàlia. En aquestes trobades els alumnes tenen l’oportunitat de conviure amb famílies i experimentar en primera persona els costums i la manera de viure pròpia de cada país o regió visitada. Cada Projecte Erasmus+ s’emmarca dins d’una temàtica ben definida com ara la sostenibilitat, la cultura popular o el futur de les ciutats europees.

Els nostres alumnes van visitar Thessaloniki, van fer un taller de màscares tradicionals del Carnaval de Naoussa, van visitar l’escola d’Aristòtil i a la tomba de Felip II, pare d’Alexandre Magne a Vergina. Van poder veure una antiga tradició folklòrica de carnaval, “Yenitsari & Boules” única de Naoussa. Van visitar la biblioteca més antiga juntament amb el museu d’indústria tèxtil de Naoussa. Finalment, van fer parada a Atenes, bressol de la civilització occidental.

CLICA LA FOTO PER VEURE-LES TOTES!