Lliga matemàtica

Aquest curs, a causa de la pandèmia, hem hagut de suspendre la tradicional sortida al CosmoCaixa, per a l’alumnat de 1r d’ESO, però s’han pogut portar a terme la Lliga Matemàtica per a l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO i les Proves Cangur, per a l’alumnat de 3r, 4t de l’ESO i 1r de batxillerat.

El dia de Sant Jordi, vam lliurar els premis de la Lliga d’aquest curs i els de la Lliga del curs passat que no es van poder donar a causa del confinament. També, s’han repartit els diplomes a l’alumnat que ha participat en les Proves Cangur.

La lliga matemàtica consisteix en la resolució correcta de 10 enigmes, 1 per setmana, que es realitza durant el primer trimestre del curs. Els enigmes són de lògica i matemàtiques. L’enigma s’ha penjat cada divendres en el moodle del grup i la resolució s’ha recollit, com a molt tard, el dijous de la setmana següent, tant presencialment com telemàticament. Durant el segon trimestre s’han fet els desempats per als primers llocs de la classificació.

Classificació

• Primer d’ESO. Curs 2019-2020