Benvingudes i benvinguts a l’institut

Al nostre institut ens hem plantejat la benvinguda de l’alumnat de 6è i les seves famílies en diferents fases:

1. DIA DE PORTES OBERTES. Esperem a les famílies (pares, mares, fills i filles…) a l’institut el dia 2 de març de 17:00 a 19:00h.
  2. CONEGUEM DONES CÈLEBRES. El dia 16 de març, a prop del dia de la dona, el nostre alumnat de 1r d’ESO visitarà les seves escoles de primària per compartir amb els i les alumnes de 6è la biografia de dones cèlebres. Aprofitaran també per explicar una mica com és la vida a l’institut i per contestar qualsevol pregunta que se’ls vulgui fer.
  3. Amb DIFERENTS ACTIVITATS CONJUNTES PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA per tal que l’alumnat de 6è comenci a viure l’institut com un lloc seu, de tal manera que, quan arribi el setembre del 2020 l’adaptació els hi resulti més fàcil.
  4. Certamen de LECTURA EN VEU ALTA on participen els nois i noies de 6è i els de 1r d’ESO a la Sala Pal·ladius i on es lliuren premis.
  5. Les REUNIONS PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA que realitzem entre els tutors de 6è de primària i els de 1r d’ESO de l’institut, on ens traspassem tota aquella informació necessària per conèixer i donar cabuda al nostre futur alumnat.