Dept. de Matemàtiques

El Departament de Matemàtiques de l’Institut de Pallejà està format pels professors destinats al centre de les especialitats de Matemàtiques i Economia.

Pel present curs els seus membres són:

• Antonio Calvín (cap de departament)
  • Jasmina Arregui
  • Jose Delgado
  • Ilde Gámez
  • Óscar Sanfélix
  • Vicente Vázquez
  • Clara Grau (Economia)
  • Eduard Rey (Economia)

Per consultar les adreces electròniques dels membres del Departament, veure secció equip humà.

Les principals funcions del departament són coordinar l’elaboració de les programacions de les diferents matèries assignades, garantir la coordinació dels seus membres i promoure actuacions per millorar el rendiment dels nostres alumnes.

Les matèries que es realitzen des del departament són:

• ESO
    • Matemàtiques 1
    • Matemàtiques 2
    • Matemàtiques 3
    • Matemàtiques 4.
    • Emprenedoria (3r ESO)
  • Batxillerat
    • Economia de l’Empresa 1
    • Economia de l’Empresa 2
    • Matemàtiques 1
    • Matemàtiques 2
    • Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials 1
    • Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials 2

Tradicionalment, des del departament de matemàtiques s’organitza la participació dels alumnes de l’INS Pallejà a les Proves Cangur que desenvolupa la Societat Catalana de Matemàtiques. Des d’Economia, es participa en el concurs d’Emprenedoria de Molins de Rei amb els alumnes de Batxillerat.