Dept. de Ciències de la Natura

El departament de Ciències Naturals  imparteix a l’ESO les matèries de Física, Química, Biologia i Geologia.

Al Batxillerat s’imparteixen les matèries de Física, Química, Ciències del món contemporani, Ciències de la terra i el medi ambient i Biologia .

La seva tasca al llarg d’aquests cursos busca:

• Conscienciar a l’alumnat de la importància d’observar el món que ens envolta mitjançant sortides a la natura.
  • Estimular la recerca científica dels processos que esdevenen en la vida quotidiana i fomentar l’observació i la descripció de fenòmens naturals amb pràctiques al laboratori.
  • Prendre decisions amb criteris científics que per­metin preveure i evitar o minimitzar l’exposició als riscos naturals.
  • Adoptar mesures amb criteris científics que evitin o minimitzin els impactes mediambientals derivats de la intervenció humana.
  • Adoptar mesures de prevenció i hàbits saludables a nivell individual i social fonamentades en el coneixement de les estratègies de detecció i resposta del cos humà.
  • Aplicar les mesures preventives adequades, utilit­zant el coneixement científic, en relació amb les conductes de risc i malalties associades al consum de substàncies addictives.
  • Adoptar hàbits d’alimentació variada i equilibrada que promoguin la salut i evitin conductes de risc, trastorns alimentaris i malalties associades.
  • Donar resposta a les qüestions sobre sexualitat i reproducció humanes, a partir del coneixement científic, valorant les conseqüències de les conductes de risc.

L’equip de professores i professors que formen el departament estan a disposició de l’alumnat i les seves famílies dins l’horari lectiu i per correu electrònic.

• Pablo Fernández (cap de departament)
  • Joan Carrió
  • Martirio Espín
  • Glòria Rodríguez
  • Pedro García
  • Encarna Pavón
  • Carla Selva

Per consultar les adreces electròniques dels membres del Departament, veure secció equip humà.