Projecte al teu costat

I un cop els nois i noies arriben a 4t s’obren molts dubtes, preguntes, angoixes que necessiten respostes. Estan al final d’una etapa, molts tenen clar què volen fer, d’altres dubten…Per aquest motiu considerem que és molt important que se sentin acompanyats en una de les decisions importants: i ara, què?

Des de l’institut hem iniciat un projecte Al teu costat que hem organitzat en tres fases:

1. La primera fase és on a través d’un test d’interessos, els nois i noies tenen ENTREVISTES INDIVIDUALITZADES amb un professor/a de l’institut per tal de valorar les diferents opcions i possibilitats que se li obren, mostrant-li el sistema educatiu i quines opcions ofereix.
  2. Una segona fase on el professor/a referent, estableix una ENTREVISTA AMB ELS PARES O TUTORS legals, per tal de contrastar idees i aclarir dubtes.
  3. Visita al Saló de l’Ensenyament
  4. L’últim pas on s’acompanya a l’alumne a concretar, en la fase de les PREINSCRIPCIONSa estudis post-obligatoris, l’opció que hagi triat.

PROJECTE CONTINUEM AL TEU COSTAT

I ara, sí… ara sí se’n van! Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat, la majoria, van entrar fa sis anys amb reserves, pors, il·lusions, deixant enrere la infantesa. I ara ja marxen i nosaltres, els professors i professores, continuem al seu costat per acompanyar-los en el procés il·lusionant de prendre decisions. Fem entrevistes individualitzades amb les noies, els nois i els pares i/o tutors i els guiem en el procés de les preinscripcions a les PAAU i als CFGS.