Dept. de Tecnologia

El Departament de Tecnologia imparteix a l’ESO la matèria de Tecnologia (2 hores a la setmana una de les quals és a l’aula de tecnologia amb la meitat dels alumnes) i a 4t d’ESO, dins de l’oferta optativa específica, ofereix la matèria d’informàtica (3 hores a la setmana).

A l’ESO l’àrea de tecnologia té com objectius que l’alumne adquireixi una cultura tecnològica global que li permet comprendre el món artificial que ens rodeja, les seves característiques, processos,… i la seva repercussió en els avenços de la societat.

L’educació tecnològica requereix una atenció específica a l’adquisició dels coneixements i destreses necessàries per prendre decisions sobre l’ús d’objectes i processos tecnològics, resoldre problemes relacionats amb ells i, en definitiva, utilitzar els diferents materials, processos i sistemes tecnològics per augmentar la capacitat d’actuar sobre el medi i millorar la qualitat de vida. L’alumne a d’endinsar-se en un entorn cada dia més tecnològic des de la visió crítica i formada.

A Batxillerat s’imparteix la matèria de Tecnologia Industrial I i II. (4 hores a la setmana)

Relació de professors/res del departament:

• Jaume Boronat (Cap de Departament)
  • Yolanda Garcia
  • Penélope Jordán
  • Noelia Robles

Per consultar les adreces electròniques dels membres del departament, veure secció equip humà