Batxillerat

PROJECTE CURRICULAR BATXILLERAT

El currículum de Batxillerat comprèn dos cursos en tres modalitats, dues de les quals les impartim en el centre:
Ciències i Tecnologia
Humanitats i Ciències Socials
Cada curs de Batxillerat comprèn:
Unes matèries comunes, obligatòries per tots els alumnes.
Unes matèries de modalitat a escollir pels alumnes. A continuació trobaran una presentació de l’organització i distribució horària de les matèries de 1r i 2n de Batxillerat. Així com una relació de les matèries que s’ofereixen per cada modalitat.

TREBALL DE RECERCA

El Treball de Recerca és una part obligatòria del currículum dels alumnes de Batxillerat. Consisteix en l’estudi i investigació de camp d’un tema específic, triat pels alumnes durant el segon trimestre de 1r de Batxillerat. El treball es fa individualment i està tutoritzat per un professor o professora que s’encarrega de guiar els alumnes en la seva recerca, supervisar els continguts i donar les pautes per elaborar el dossier final i fer-ne la seva presentació oral.

L’alumne inicia el treball cap al final del curs de 1r de Batxillerat, durant el mes de juny, i l’acaba a l’inici del primer trimestre de 2n de Batxillerat. A continuació l’alumne realitza la presentació oral davant d’un tribunal format pel tutor i dos professors més.

Com a suport i guia del treball de recerca cada estudiant disposa d’una guia orientativa.

El Treball de Recerca equival a una càrrega lectiva de 70 hores. El seu valor quantitatiu en la nota final de l’expedient de Batxillerat és del 10%.