Dept. de Llengues Estrangeres

El Departament de Llengües Estrangeres imparteix Anglès a tota l’ESO i Batxillerat, també imparteix Francès i Alemany a l’ESO com a matèria optativa.

Al llarg del curs, el Departament d’Idiomes organitza diferents sortides i activitats amb l’objectiu d’aconseguir una millor competència lingüística i cultural en aquests idiomes. A 2n de Batxillerat els alumnes han fet una sortida al MACBA, on han fet una visita guiada en anglès per fer una exposició oral a classe sobre una obra d’art contemporània.  A l’ESO aquest trimestre tindran un taller de ball i cultura escocesa.

El Departament té dos projectes lingüístics en marxa que són la preparació de les proves oficials de Francès DELF a 4t d’ESO, i les proves orals en Anglès (GESE) del Trinity College of London per tota l’ESO.

Totes les activitats que es fan a les classes van dirigides a treballar les dimensions de comunicació oral, comprensió lectora, expressió escrita, literària i actitudinal i plurilingüe.  Es fan activitats de conversa en parelles, role-plays, exposicions orals en grups, utilització de les TIC, cançons i pel.lícules/sèries en versió original.

L’alumnat podrà consultar qualsevol dubte a les hores de classe als professors/es que imparteixen la matèria.

Professorat

Francès: Beatriz Domènech

Alemany: Claudia Comes

Anglès:

• Teresa Martínez (cap de departament)
  • Guillem Rovira
  • Miriam Andreu
  • Elena Popugayeva
  • Maggie Garrido
  • Cristina Segura
  • Sandra Tapia

Per consultar les adreces electròniques dels membres del departament, veure secció equip humà.