Dept. de Ciències Socials

El Departament de Ciències Socials imparteix a l’ESO les matèries de Ciències Socials (Geografia i/o Història), Cultura i Valors Ètics, Religió i Filosofia com a optativa específica de 4t d’ESO.

A Batxillerat s’imparteixen Història del Món Contemporani, Història, Filosofia, Història de la Filosofia i Geografia.

El nostre Departament participa en sortides que estan programades al llarg del curs a diferents indrets. Totes formen part de les diferents àrees curriculars i estan encaminades a afavorir l’aprenentatge i la convivència entre els nostres alumnes.

De les sortides programades que s’organitzen des del Departament, totes elles emmarcades dins el currículum de cada nivell, cal remarcar la sortida a Barcino (la Barcelona romana), a la Fageda d’en Jordà, a la Maternitat d’Elna i platja d’Argelers o al Delta del Llobregat, entre d’altres.

Com a mètode pedagògic es fan activitats molt diverses: explicacions, activitats d’expressió i comprensió oral i escrita, treballs en petit grup i/o parelles i individuals, amb exposicions davant el grup-classe, que faciliten l’avaluació i d’altres mètodes que permeten el treball per competències.

A més fem servir les TIC com a eina per cercar i seleccionar informació i per elaborar diferents tasques escolars.

L’alumnat podrà consultar qualsevol dubte a les hores de classe als professors/es que imparteixen la matèria.

Per consultar les adreces electròniques dels membres del Departament, veure secció equip humà.

• Eva Lledó (Filosofia) (cap de departament)
  • Francesc Marín (Filosofia)
  • Montse Fosalba (Religió)
  • Sunci Blasco