En el nostre centre oferim estudis:

— ESO (Educació Secundària Obligatòria).
L’educació secundària obligatòria (ESO) és gratuïta. Comprèn quatre cursos acadèmics. Generalment s’inicia l’any natural en què es compleixen 12 anys i s’acaba als 16.

CURRÍCULUM DE 1r, 2n i 3r d’ESO.

Matèries optatives de primer, segon i tercer d’ESO

En el conjunt dels tres primers cursos, els i les alumnes han de cursar alguna matèria optativa. D’entre aquestes matèries optatives el centre ofereix Cultura Clàssica, Emprenedoria, Robòtica i Programació, i Segona Llengua Estrangera (Francès / Alemany) que s’’ofereix a tots els cursos de l’ESO.

Cal també tenir present el treball de síntesi a 1r, 2n i 3r d’ESO  i a 3r, a més a més,  el Servei Comunitari.

CURRÍCULUM DE 4t d’ESO.

Les matèries optatives són Biologia i Geologia, Física i Química, Llatí, Música, Visual i Plàstica, Tecnologia de la informació i la comunicació, Filosofia, Tecnologia i Francès.

El Projecte de recerca el formen un conjunt d’activitats de descoberta i recerca que es fan en grup a 4t d’ESO.

Nota: A tots els cursos de l’ESO les matèries optatives donen resposta a les necessitats i interessos de l’alumnat.