Els alumnes de 4t d’ESO participen al festival d’Art i Llum de Pallejà “Lux Hominum”

El Lux Hominum és un festival d’intervencions artístiques amb la llum com a principal exponent, i ha consistit en instal·lacions i performances que s’han desenvolupat en diferents punts de Pallejà. El nostre alumnat ha exposat als Jardins de la Molinada, amb la instal·lació: “S.O.S”

Durant aquest trimestre amb els alumnes de 4rt d’ESO que cursen visual i plàstica, hem treballat un projecte, l’objectiu final seria participar en l’exposició del Festival Art i Llum a Pallejà.
Gràcies a la col·laboració de l’AFA de l’institut, el professor de la UB Dr. Antonio Asensio, va venir a fer-nos un taller per explicar-nos aspectes sobre la llum i l’Art.
Aquest va ser el punt de partida per començar a fer les nostres recerques, esbossos, i escrits amb les idees que teniem en petits grups.

Finalment, vam presentar les nostres idees a la resta dels companys i vam decidir un dels treballs, entre tots els projectes.
Tots i totes vam participar de l’execució d’aquesta peça treballant amb un material que pocs de nosaltres havia manipulat abans, el guix.Durant diferents sessions vam estar fent moltes mans de guix, després els ni vam aplicar el color amb pintura fluorescent i finalment vam fer proves amb llums ultraviolades.
Aquest divendres hem muntat la nostra instal·lació titulada: “S.O.S” i ha estat molt emocionant veure el resultat final a mesura que s’anava fent fosc.
Molts de vosaltres hi vau estar, esperem que hagueu gaudit d’aquest festival d’Art i Llum.
Ha estat la nostra primera exposició d’aquest curs i ben segur que no serà la última!!!!

Clica a la foto per veure l’àlbum fotogràfic