Explorant un món escatós i enganxós – Taller “Mira, Toca i Descobreix els Amfibis i Rèptils”

Durant el mes de maig, l’alumnat de 1r d’ESO ha tingut l’oportunitat de participar en un emocionant i divertit taller a la matèria de Biologia i Geologia titulat “Mira, Toca i Descobreix els Amfibis i Rèptils” impartit pel projecte Bioescola. Aquesta activitat ha estat una experiència enriquidora que ens ha permès interactuar directament amb aquests fascinants animals, trencant mites i aprenent molt d’aquests grups d’animals.

En aquest taller actiu a l’aula, amb animals vius, l’alumnat ha après la biologia dels rèptils i dels amfibis, tot observant, tocant i descobrint les característiques pròpies d’aquests, les curiositats i les seves adaptacions al medi. A més, s’han tractat aspectes de consciència mediambiental, tinença responsable, el respecte als éssers vius i la seva importància per al planeta.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ha despertat la curiositat i l’entusiasme dels i de les alumnes, fomentant una major comprensió i respecte cap a aquests éssers vius. Sens dubte, una activitat que recordarem durant molt de temps!

Per veure la galeria completa de fotografies de la sortida fes clic aquí o a sobre de qualsevol fotografia.