Joc de pistes per Pallejà organitzat pels alumnes de francès de 1r de Batxillerat

El passat dijous 18 d’abril, aprofitant que estaven els alumnes francesos de l’intercanvi, l’alumnat de francès de 1r de Batxillerat va organitzar un joc de pistes per Pallejà en què van participar els alumnes de 3r de l’ESO de francès amb els alumnes de l’intercanvi.

Es van fer dos torns. En el primer, vam fer 6 grups de 4 alumnes (2 francesos i 2 catalans) que partint de l’Institut, havien de seguir tot un itinerari de pistes, proves, jocs i endevinalles per punts estratègics del poble, on havien de demostrar la seva destresa en ambdues llengües i en el nivell de cohesió de grup. Mentrestant, l’altre grup es va quedar a l’institut fent kahoots sobre la cultura catalana i l’espanyola que havia preparat l’alumnat de 3r de francès. Després, es van intercanviar els grups. Tothom s’ho va passar molt bé.

Després, entre llàgrimes, ens vam acomiadar dels francesos!! à très bientôt, on espère!!