Representació teatral de Dipsalut al PTT-PFI de Figueres

El programa “Sigues tu” de la Diputació de Girona (DIPSALUT) ofereix un seguit de recursos complementaris als estudis post-obligatoris i concretament als PFI’S que permet reforçar els aprenantatges de forma vivencial i significativa.

El passat 11 de març vam participar en una petita representació teatral sobre la violència de gènere al PTT de Figueres.

Fent una sessió teatral per cada un dels mòduls. Sessió que va permetre ajudar a la reflexió i participació del nostre alumnat al voltant de temes sobre les relacions de parella i el respecte mutu i va contribuir a reforçar l’autoestima del nostre alumnat.

Cal dir que va ser un èxit, fent que l’alumnat PTT s’involucrés i participés en el mateix, resultant una pràctica metodològica excel·lent. Creiem que les arts escèniques són una bona metodologia a tenir present per treballar temes relacionats amb l’autoestima, els rols, el paper de les relacions entre adolescents…..