Economia circular al PTT de Figueres

En el transcurs d`aquest segon trimestre el PTT-PFI DE VENDES ha seguit treballant tant a nivell conceptual com pràctic l`economia circular.

Dins la unitat formativa de preparació de comandes i venda de producte i la unitat de reforç s`han realitzat diferents treballs de recerca i ampliació de contingut sobre el nou paradigma d`economia circular i els nous conceptes d`obsolescència i allargascència dels productes per tal d’anar treballant els ODS (Objectius de desenvolupament sostenible DE L`AGENDA 2030).

Els tallers pràctics que s’han realitzat estan relacionats amb la creació de prototips creats a partir del reciclatge de productes ja usats . Aquest segon trimestre l`han iniciat amb la reutilització de vidre i de pneumàtics.

Cada alumne/a ha decorat el seus propis recipients de vidres donant-los una altra funció, principalment de decoració fent ús de la creativitat de cadascú.

Pel que fa a les rodes de cotxe i/o p neumàtics, cada alumne/a s`ha dedicat a transformar –los en diferents Caus de gat fent ús de la seva originalitat.

Ha estat tot un procés, des d’anar-los a buscar a l`escola tècnica de mecànica , pintar-los, decorar-los , emplenar-los amb la finalitat que sortint uns bons nius perquè les seves mascotes puguin descansar.( Encara estem dins el procés).