Premi Josep Lladonosa

Ferran Rapullo, de segon de Cuina i Gastronomia de l’Escola d’Hostaleria de l’Institut Olivar Gran de Figueres, va quedar en el segon lloc en les semifinals de la primera edició del “Premi Josep Lladonosa”.

El concurs es va celebrar el passat 24 de març a les instal·lacions de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona. Aquest segon premi li ha suposat tenir un lloc a la gran final de Catalunya que se celebrarà a les Borges Blanques, on hi haurà els dotze millors cuiners de cicles formatius de Catalunya.

En Ferran va haver de realitzar una tapa de creació pròpia, on va fer una adaptació de la clàssica sopa de farigola. Com a plat principal va haver de reinterpretar un plat tradicional de la cuina Catalana com el “Mar i Muntanya” on ell va realitzar un plat amb múltiples elaboracions de mar i muntanya i amb el nom d’Anarquia de mar i muntanya”. Moltes felicitats i molta sort a la gran final.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *