Visita dels alumnes de primària

Dimarts dia 19 i dimecres dia 20 de febrer, van visitar l’institut Salvador Espriu alumnes de 6è de primària de les escoles Provençals i La Rambleta del Clot. Per fer la ruta més agradable, els alumnes de 1r ESO havien preparat una gimcana per diferents espais del centre (laboratori, tecnologia, mediateca, amfiteatre i pati) i en cada un d’ells rebien informació relacionada amb tot allò que es fa i es disfruta a l’institut (llengües, excursions, viatges, eines digitals, TEI, departaments i activitats esportives, entre d’altres). Gràcies a tots per fer-ho possible.