Un ruixadet matiner per aquest Sant Jordi 2019

Un ruixadet matiner ens va remullar l’amfiteatre i vam haver de fer els Jocs Florals al gimnàs. Val a dir que l’alumnat va ser pacient i respectuós durant les actuacions i lliuraments de premis literaris, artístics i filosòfics. Les parades dels alumnes de 3r van estar als vestíbuls, ara avall ara amunt, però els alumnes de 3r s’ho van treballar amb roses, missatges, photocall i llibres. Les taules rodones sobre els diferents tipus d’estudis per l’alumnat de 4t i de batxillerat van resultar molt profitoses.

Enllaç a les fotos