L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en la 38a edició del Triatló escolar de Barcelona, celebrat enguany a l’anella Olímpica de Montjuïc.La prova de natació s’ha fet a les piscines Picornell i la de bicicleta i carrera al voltant de l’INEFC i l’Estadi Olímpic.
El nostre alumnat ha demostrat un nivell espectacular guanyant la prova femenina i la masculina!
Enhorabona a la Bianca Tur i al Gael Casado!
Hi han participat centenars d’alumnes de diferents instituts.







