Campions a la Triatló escolar!

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en la 38a edició del Triatló escolar de Barcelona, celebrat enguany a l’anella Olímpica de Montjuïc.La prova de natació s’ha fet a les piscines Picornell i la de bicicleta i carrera al voltant de l’INEFC i l’Estadi Olímpic.

El nostre alumnat ha demostrat un nivell espectacular guanyant la prova femenina i la masculina!

Enhorabona a la Bianca Tur i al Gael Casado!

Hi han participat centenars d’alumnes de diferents instituts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>