Participem a l’enregistrament del vídeo “Palabras olvidadas”

Hem participat a la campanya “Palabras olvidadas” amb l’enregistrament d’un “rap” amb paraules que fem servir poc en castellà.

Hem après moltes coses sobre publicitat, cultura audiovisual, cinema, música rap i com no, també hem après a valorar que paga la pena recuperar i fer servir les paraules en perill de ser oblidades. La noticia ha aparegut a diversos mitjans com  ABC (surt el rap interpretat per l’alumnat!) Telecinco (inclou declaracions d’alumnes i d’en Jordi Gibert, el nostre company que ha coordinat tot el muntatge) o El Mundo.