El projecte MODS aterra al Clot

Davant les desigualtats, les injustícies i els problemes de sostenibilitat del planeta, els alumnes de primer d’ESO han iniciat un projecte, a les matèries de català, castellà, visual i plàstica i tecnologia,  que s’anirà desenvolupant en els diferents cursos, amb tot el professorat i amb l’objectiu urgent de canviar el món. En el projecte es presenten els ODS (objectius de desenvolupament sostenibles) i en aquest exemple que us mostrem es creen uns herois, unes històries en que els MODS (acrònim ODS del joc Minecraft i abreviatura de MODELS, així com una tribu urbana!) reparen alguna situació injusta en relació als ODS. A visual i plàstica han construït els herois en 3D i a tecnologia s’ha reproduït l’arribada dels MODS a l’institut.

Per això ens hem compromès com a centre educatiu a lluitar pels ODS. Esperem que el conjunt de l’alumnat i els seus MODS no defalleixin davant de les dificultats que es presentaran. Tenen el suport de l’equip docent i desitgem que el tinguin també de la resta de comunitat educativa.