Campions de Barcelona de KORFBOL!

Èxit del nostre alumnat al KINS 2017 DE BARCELONA (campionat escolar de korfbol), aconseguint el 1r lloc l’equip de 4t d’ESO, i el 3r i 4t lloc els dos equips de 3r d’ESO!

Cada any la Federació Catalana de Korfbol, amb el suport del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona, organitza una trobada per comarques entre els Instituts interessats. I per segon any consecutiu l’INS Salvador Espriu ha participat i… hem guanyat el Campionat de Barcelona! El proper 24 de maig participarem al de Catalunya, on ens trobarem els diferents campions comarcals.

Felicitats!!!