Benvinguda als nois i noies de les escoles de primària

Gràcies a la fantàstica feina dels i les estudiants de 1r d’ESO que van fer d’amfitrions per als seus companys i companyes en 3 intenses jornades.

El projecte del QUI SOM va servir perquè els petits hostes coneguessin el tarannà del nostre institut: l’intercanvi lingüístic amb Holanda, la implementació de les assignatures AICLE, l’ús de les eines digitals i les nostres instal·lacions: tallers, aula de plàstica, mediateca i laboratoris.

L’equip GIP i la tutoria de 1r d’ESO no podrien estar més orgullosos del treball cooperatiu i l’autonomia que han demostrat els i les alumnes durant aquests dies. Enhorabona!

Aquí us deixem algunes fotos perquè us en feu cinc cèntims.