L’Espriu balla a ritme de HIP-HOP

El dimarts 21 de novembre, vespre de la patrona de la música, els alumnes de quart de l’ESO i els grups A i B de tercer es van desplaçar a l’Auditori del districte de Sant Martí per participar en un taller de danses urbanes. Allà van poder conèixer de prop la història d’una de les danses urbanes més importants avui dia, el Hip-Hop.

Vam poder fer un recorregut des dels orígens de la dècada dels vuitanta del segle passat, amb les diferents influències d’aquesta música i moviment social fins als grups i tendències actuals.

Els tres ballarins professionals van ballar i van improvisar diferents raps, als quals es van unir diferents alumnes del nostre institut com podem veure en les fotos.

Des de l’institut donem les gràcies als organitzadors de la proposta de l’Auditori del districte, als tutors, a la coordinadora de quart de l’ESO, al professor de música de tercer de l’ESO, Robert Benito, als professors acompanyants i als alumnes per la seva participació a l’escenari i amb les seves preguntes.

Més fotos (només accessible amb el compte insespriu)