S’estrena amb gran èxit No tot és fama, el musical de 4t d’ESO

Per 23è any consecutiu, una altra promoció d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Castell del Quer torna a l’escenari, aquest any amb l’obra No tot és Fama, una versió del musical Fama, estrenat el 1988.

La trama es desenvolupa a ÉsArt, l’escola més important d’arts escèniques de Barcelona, quan obre les seves portes per començar un nou curs. Més de 1000 aspirants amb grans expectatives i il·lusions esperen amb nervis l’oportunitat de poder-hi entrar i aconseguir el seu objectiu, triomfar.

Els alumnes d’aquesta escola de talents, acompanyats de quatre professors molt polifacètics, hauran d’estudiar i treballar de valent per poder complir els seus somnis i, sobretot, ho hauran de donar tot!

Espereu a conèixer cada personatge que forma part d’aquest espectacle perquè les seves històries no us deixaran indiferents.

Passaran dos cursos complets on veureu ballarines preocupades per l’exigència de la professió, amics fantàstics que ajuden a superar entrebancs, una Boy Band que transforma les persones a molts nivells, familiars que aturen il·lusions, amors platònics, somnis incomplets, comiats i retorns, però esperant sempre que al final tot vagi bé.

En definitiva, balls, cants i molta música que fan de No Tot És Fama un espectacle complet que us farà vibrar el cor i traure l’artista que porteu a dins.

Els alumnes de l’escola ÉsArt

Els personatges

Descarrega’t el programa de mà