Camino de Santiago

Professors i professores del Camino  //  Un any més, i esperat amb moltes ganes, l’alumnat de tercer d’ESO ha portat a terme el projecte interdisciplinari “El Camino de Santiago” en el que hi participen les matèries de socials, cultura i valors ètics, educació física i castellà.

Fonamentat en el treball en equip, la companyonia, l’assoliment d’objectius i el tractament de diverses fonts i tipologies de treball, s’ha buscat potenciar la creativitat, l’esperit crític i el respecte en cada un dels nostres alumnes.

Després d’investigar setmana rere setmana sobre tots els aspectes (geogràfics, arquitectònics, gastronòmics, culturals, religiosos, etc.) que impliquen aquesta mítica ruta de pelegrinatge que s’estén per tota la península i més enllà dels Pirineus, i coneguda per gran part de la població, culminem aquest projecte amb un viatge de quatre dies pel nord peninsular on es realitzaran diverses etapes del camí i es visitaran diferents monuments, espais i llocs emblemàtics, tancant aquest projecte de la millor manera possible: coneixent de primera mà i vivint en primera persona el que experimenta un pelegrí.