EXPERIMENTACIÓ DE LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

Iria Cornellas

El passat dia 15 de maig els alumnes de l’optativa d’Empresa van anar a la Universitat de Manresa a assistir a la final de la competició d’una simulació on van dur a terme dos tallers sobre la intel·ligència artificial. Aquest tallers van dur-se a terme en grups formats per alumnes de diferents instituts, es van haver de conèixer i cooperar per poder finalitzar els tallers.

El primer taller va consistir a crear un anunci per una marca a partir d’ informació que ens donava una aplicació. A partir d’aquí, s’havia de crear l’anunci amb les preferències que havia dit l’aplicació.

El segon taller va consistir a definir un concepte sobre economia i presentar-lo a partir de diferents aplicacions d’IA.

Entre moltes valoracions i el nomenament del guanyador de la simulació van acabar el dia. Les valoracions van ser molt positives i van poder augmentar els seus coneixements sobre intel·ligència artificial.