L’institut

L’Institut Castell del Quer és un centre d’ensenyament secundari que imparteix ESO i Batxillerat. Actualment, acull a 284 alumnes que es reparteixen, en la majoria de cursos, en dos grups classe per cada nivell de primer a quart d’ESO i un grup classe per cada curs de Batxillerat. Tot i que, en els ensenyaments post-obligatoris només té una línia, el centre ofereix l’oportunitat de cursar tant els itineraris científic, com el tecnològic com el social-humanístic i varietat de matèries de modalitat a través de l’Institut Obert de Catalunya.

Enguany a causa de les mesures per a la prevenció de la COVID19, l’institut ha pogut reduir la ràtio de l’alumnat en totes les classes d’ESO i repartir l’alumnat de 1r fins a 4t en tres grups per a cada nivell.

L’alumnat de l’institut prové principalment de de les escoles del Lluçanès adscrites al nostre centre d’ensenyament secundari.

• Escola Terra Nostra d’Olost
  • Escola Llevant d’Oristà