TALLER SOBRE EQUITAT MENSTRUAL

El passat divendres dia 3 de maig els alumnes de 1r d’ESO van assistir a una xerrada sobre la menstrualitat.

L’activitat es va iniciar amb la visualització d’unes fotos; els alumnes  havien de  dir si era un producte menstrual o no. Seguidament, els van ensenyar diferents productes femenins reutilitzables , sobre els quals havien de dir els avantatges o inconvenients que tenen. Després ens van passar diferents productes menstruals perquè veiguessin com eren i poguessin aprendre la seva utilitat.

Finalment van donar un post it a cada un perquè hi apuntessin si tenien alguna pregunta o les valoracions del taller.

Els alumnes valoren molt positivament el taller ja que ara coneixen molt més la menstruació de les noies i han pogut aprendre coses noves, però alhora proposen de fer una xerrada tirant més cap a les parts més masculines.