Pagaments

• Quota de material fungible (40€). És paga a l’inici de cada curs i al moment de formalitzar les noves matrícules al centre.
    • Cal fer transferència bancària al número de compte de l’Institut de CaixaBank i amb número ES47 2100 0499 7702 0018 9484 indicant el nom de l’alumne/a
    • Guardeu-vos el comprovant, no caldrà entregar-lo al centre i només es reclamarà en cas de confusió.
  • Quota voluntària de l’AFA (25€/alumne o 65€ en el cas de tres germans)
    • Cal fer-ho a través de la plataforma de comercial Girona. Enllaç.
  • Servei optatiu de lloguer d’armariet individual (15€/alumne)
    • Per beneficiar-se del servei, s’ha de ser soci de l’AFA i estar al corrent de la quota de material fungible.
    • A final de curs s’ha de retornar la clau. En cas de que l’armariet estigui en bon estat, es retornen 10€.
    • Cal fer-ho a través de la plataforma de comercial Girona. Enllaç.