S’han fet les exposicions orals dels Treballs de Recerca de Batxillerat

Aquesta primera setmana de novembre s’han realitzat, a les tardes de dimarts, dijous i divendres, les exposicions orals dels treballs de recerca de Batxillerat de la promoció 2016-18.
S’han exposat un total de cinquanta-quatre treballs de temàtiques ben diverses. Cada alumne/a ha disposat de 20 minuts (15 d’exposició i 5 de preguntes o debat amb el tribunal) per explicar quina ha estat la seva recerca.
L’exposició oral del treball és un requisit indispensable per a aquesta matèria i, a la vegada, representa un repte important per a l’alumnat que, cada vegada més, es trobarà en una situació acadèmica d’aquestes característiques. A moltes de les exposicions hi han assistit familiars, companys, amics i també nombrosos alumnes de 1r de BTX que, justament ara, inicien el mateix procés.
Veure el llistat dels autors i TdR presentats