Anem a TV Banyoles!

Alguns alumnes de l’optativa d’Escoles Verdes de 1r d’ESO de l’institut, el dijous 25 d’abril a la tarda vam anar al plató de Banyoles TV.
Vam poder veure les seves instal·lacions, i assistir en directe a la realització d’un trosset de programa. Amb Jordi Rull a la sala de control, i Míriam Martín de presentadora, els companys Arlet Bach-Esteve i Marc Carrasco van ser entrevistats per a divulgar i animar a la ciutadania a participar a la Biomarató.

La Biomarató és una competició amistosa internacional d’observació d’éssers vius a la natura local, que es fa durant aquest cap de setmana (26-29 d’abril). Per tal de participar només cal penjar fotos de les teves observacions a l’app de geolocalització iNaturalist.
Aquesta activitat s’emmarca en un projecte que hem estat treballant sobre la pèrdua de biodiversitat, tant a nivell mundial com local. Com a tancament del projecte, volem liderar la participació de Banyoles i comarca en aquest projecte internacional de la Biomarató (pòster).
L’experiència a Banyoles TV ha estat molt positiva i enriquidora. Moltes gràcies a Banyoles TV per la vostra dedicació!

Alumnes de l’optativa d’Escoles Verdes de 1r d’ESO – Institut Brugulat